Sunday 1 May 2011

Makanan ghiab bagi kat aku....

Wahahhaha ini laaak kisah diaa....aku dah kata aku ada banyak kisah ghaib diri aku niii....aku rasa beratus-ratus episode diri aku pasal ghaib kot........
okay mari mulakan cerita kisah aku ini......
masatu badan aku lemah muka pucat badan pucat sebab kesan trauma nmpk hantu semua tuuu.....klau xcaya baca bahagian tajuk "pengalaman lihat jin kali pertama" masatu aku kat dapur...aku nak makaan rotii.......aku tengok atas meja....atas mejaa ada sebungkus roti 1 jee....sekali tetiba entah camna atas mejaa ada 2 sebungkus roti lak....Aik??tadi ada 1?masatu aku dah naik bengong dah benda kejadian ghaib ghaib niii....pelikkan?dari ada 1 roti tetiba lak ada 2 roti sebungkus....lepastu tetiba aku dengar suara dia kata....dia yg hantarkan roti tuuu....lepastu aku jakun dengan benda sebungkus roti ghaib tuu....WOW dah la warna dia lain tapi aku dah lupa ad tulis ke tak..plastik sebungkus roti ghaib tuu...mula-mula pandangan aku roti sebungkus ghaib tuu macam cahaya jeee......sekali aku pegang jadi tembus....aku pon dok usaha nak ambik roti sebungkus ghaib tuuu...asik-asik tembus asik-asik tembus...lama-lama akhirnyaa aku dapat jugak pegang roti tuu dari jadi tembus terus tak tembus dah...bila aku dah sentuh sebungkus roti tuu....cahaya dia terus hilang dia jadi macam biasa biasa kita nampak.....aku pon seronok laah time tuuh....aku bukak aku ambik roti tuuuu....lepastu suara tu kataa..."kau tak takut ke dengan roti magic tuu?"lepastu aku pelik dengar suara ni dan aku balas laa aku cakap"xtau"sebab aku terlampau gila rasa jakun sangat benda magic magic niii kehidupan aku .......pastu aku ambik roti tuuu dan aku ambik kayaa.......lepastu aku lupa nk ambik butter...tetiba lak atas meja aku ada butter ghaib...aku pon dok usaha ambik butter ghaib tuu asik-asik tembus jee....lepastu suara tu kata...."kau boleh ambik 1 je xboleh ambik 2....kalau kau nak...pilih antara 1 nak sebungkus roti kee atau butter..." lepastu aku ckplah nak dua-dua sekali..lepastu dia kata "Tak boleh! pilih 1 je ingat senang ke nak dapat benda barang kepunyaan saya ini?manusia biasa tak boleh dapat tapi kamu boleh dapat" pastu saya balas kat suara tu balik..."takkan aku seorang je yg daapat?mestila ada orang lain sama macam saya dapatkkan ada ke?" pastu suara tu ckp "ada.....ada......tetapi sedikit sahaja....kamu je orang yang terpilih oleh jin"   pastu saya ckp "WHAAAT!!!??? Kau JIn ke??? haaa Kau jin?????!!! maknanyaaaa roti niiii roti hantu kot.....OMG!!! Ya allah ya rabbhi ya rassul sbuhanallah(dengan keadaan ketakutan sambil baca ayat Qur au zubinas sampai habis sambil tiup-tiup)  lepastu suara tuu senyap jee....aku kata pheww dah hilang sebaik rupa hantu punya rotii eeeee.......lepastu suara tu datang balik...."oii aku ada lagi laaahh" lepastu aku jerit kat dapur sorang2.....sampai makbapak aku dengar kat atas...mak aku kata"F  asal bising nii!!i?" pastu saya balas balik kat mak saya "F dengar suara hantu!!!"   lepastu ibu balas "dah daah jgn jerit lagi nanti dengar orang jiran nanti!" pastu saya senyap......hmmm pastu suara jin kata...."oooo rupanya nama kamu F rupanya ooooooooo ooooooooo oooooooo...kamu jangan layan saya nanti orang anggap kamu gila sebab ibubapa kamu xdapat dengar suara saya cuma kamu seorang je dapat"  lepastu aku balas dengan keadaan melawan...."APa kau Kata?! makayah aku???nanti anggap aku gila!!?? mana ada aku gila kalau aku gila aku masuk Hospital Mental!"  lepastu tu suara tu kata "Berani kau melawan aku padahal aku ni xnmpk oleh kamu tapi kau berani pada aku"...lepastu aku balas "Ah hah kan?pttnya aku takut kat kau asal lak aku boleh layan kau?(keadaan bengong)siapa nama kauu haa hantu?kau hantukan?aik??camna rupa kau?mesti seram aku tak nak tengok rupa kau mesti takut...." pastu dia balas "aku bukan seorang hantu aku ada sejenis jin...kau jangan sebut hantu mata kau boleh nmpk hantu sekarang sebab sikit lagi hantu betul-betul datang kat kau sebab kau panggil aku hantu"  sekali tibe tiba ambik kau makhluk halus datang kat aku betul-betul WOW Seram nak mampus....Trauma aku.....makhluk halus usik2 aku time aku tutup mata......pastu aku mintak tolong lah kat jin aku cakap..."Wei Jin Tolong laah aku Takuut tolong laaa......" pastu jin balas "kau jangan takut dengan hantu makin lama kau takut makin lama dia kacau kau.....beranikan lah diri kau"   pastu aku balas "JIn aku tak nakkkk xnaaak!! weii....(keadaan nak nangis) aku takut sgt xtahan aku pengecut!" pastu jin balas "jgn tunjuk kelemahan diri kau dekat hantu tuuu dia takkan apa apa dekat kau sebab ada aku yang jaga kau" pastu aku balas "kalau kau jaga aku asal ko xnk halau hantu tu (keadaan takut) halau dia halau laaa....."  jin balas kat aku "Apa guna ayat QUran yang kau telah belajar oleh ustat/ustazah kau tu baca jelaa itu pooon xtao" aku balas"Oyee lupa! BIsmilahirahman nirahim ( baca Qukzubirabinas byk2 ) tiup kat hantu tuu ..."

oooh maaf sekelian tahap ni aku ingat tetiba lak aku terlupa secara tiba-tiba....masa aku menaip...maaf la yee.....

asal aku boleh terlupa ni???padahal aku boleh ingat sampat tamat AISHH!! Magic tol hidup aku ni

1 comment: