Sunday 1 May 2011

OMG Kisah Diri Aku Ghaib

ini aku nak ceritakan kisah kawan aku...disihir oleh seorang bekas kekasih dia....dia baru kali pertama kena macam ini....saya cerita pengalaman saya semua dekat dia....dan nasihatkan dia....tapi...mereka itu anggap saya macam bomoh je padahal aku beritahu dan nasihat sebab aku ada berpengalaman lebih....itu jeee....that is the weird in my life!! ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seksanya akuuuuuu asik asik kene berubat.....berubat berubat...tetapi tuhan beri putunjuk dekat saya depan mata saya...kalau xberubat nanti masalah akan makin teruk............SIAPA YG SUDI ???!!! ya allah Ibuuuuuuuuuuu AYAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dah mcm mcm org perubat xelok langsung pooon!!!!!! ARGH!!! ermmmmmmmmm xpelaa kita kene bersabar insyallah tuhan tolong......

No comments:

Post a Comment