Saturday 30 April 2011

Tentang Diri Aku Merasaiii

Aku ada pengalaman kene scan dengan bomoh..
aku ada pengalaman ada orang hantar jin untuk tengok aku buat apa..
aku tahu apa merasaiii bila benda ini berlakuu...
susah aku nak beritahu kat semua apa rasanya..

rasa dia macam hati xsedap tapi hati xsedap x macam rasa hati xsedap biasa tuu tetapi hati yang xsedap itu rasa berlainan daripada hati xsedap yang biasa kite dapat...hati yang xsedap berlainan itulaah aku rasa macam ada orang scan aku..tetapi aku try kaji hati aku dengan tanya seorang bomoh...memang tepat betul....yang dia scan aku...sekarang aku dah tahuuu WUAHAHAHAHAHA!!! (Ceh Wah Macam orang jahat lak aku)

merasaii jin sedang tengok aku?oooo rasaii aku niii macam....ermmm memang aku dapat rasa macam panas...dari jauh yang kuat...bukan panas biasa-biasa yang kita rasa...rasa panas yang berlainan walaupun aku duduk tempat ada air cone sejuk atau duduk bawah kipas dengan level kuat sejuuuk....kalau benda tu datang jenguk aku tuuu baru je aku dapat rasa sesuatu benda sedang tengok aku.....yang hari lain tanpa benda tuuu memang rasa sejuk rasa panas macam orang biasa biasa.......

waaa aku cerita ni pon macm dah orang GIla daaahh..aku xtahan nak luahkan perasaan ni yang penah alami niiiii...kalau aku tersimpan...boleh GILA kott...soo aku buat lah blog untuk luahkan perasaan misteri aku alami niii.....kalau aku cerita kat Mak! AYah! Boyfriend ke? abg ke kakak ke....nanti diaorang akan hantar aku Hospital mental...Seksanyaa akuuu....

Dulu aku pernah berdoa dekat tuhan..aku nak aku sihaat xde gangguan semua ini.....tunjuk kebenaran kat akuu..bgi aku petunjuk yg lurus semua tuu...tapi ALhamdulilahh...Tuhan dah beri petunjuk semuaa masalah aku ini.....

aku mesej kawan baik aku lelaki....aku mengadu kat dia aku ad gangguan....lepastu dia pergi terus lakkk bgitau Bapak diaa tuu.....tetiba lak bapak dia nak sgt call aku sgt sgt sgt sgt....ini dah pelik daa niii??aku ingatkan bapak dia gatal kee apa keee....rupa-rupa nyaaa bapak dia pon pernah alami macam aku bertahun-tahun...

bapak dia cerita kat aku kat telefon pasal masalah diaa tuu...dia kata dia pernah alami macam saya dia kata gangguan nii JIn yg kacau.....Jin jahat dia bgi mak bapak n keluarga dia anggap dia Gilaa..padahal dia rasa x gilaaa....dia tuu time tuh hari hari dia berdoa kat tuhan supaya tolong dia selesaikan masalah dia tuu...keluarga dia poon dah jadi porak peranda....dia kata walaupun dia makan ubat doktor bertahun tahun x elok elok langsung pooon...akhirnyaaa tuhan beri ilham dekat isteri diaa.....isteri dia ubatkan suami diaa tuu....time tulaa bapak diaaa dah sihat walafiat xde gangguan lagiii......tamaaaat....

ini jee tuhan beri petunjuk kat akuu...tapi aku jee xnk usahakan.....aku xtau camna aku berubat...aku masih muda masih sekolah lagi....aku xnk ngadu keluarga aku...nanti dia anggap macam cerita bapak kawan aku yg cakapp tuu JIn buat keluarga anggap kita gila....aku sedihh.......aku perlukan seseorang yang boleh menyembuhkan aku......lantak laa...benda gangguan ni pon aku dah biasaa daaaa....bila aku dah besaaaaarr ku dah berduittt nanti dah kerjaaaa......aku pandai-pandai laaa.....eishh just aku ni kene bersabar......


Gangguan aku alami sekarang......nak tahu?Okay.....

*Dirogol dengan jin
*tindih
*mengawalkan perasaan seperti jatuh hati,sayang,tergoda dekat benda Jin tuu

itu jelaaa kowt.....tu yang payahkan

nak tahu pe merasaii aku niii??macam kene Gangguan Seks jee....

Oyee aku niii mmg panas baran poon....aku rasa benci dengan manusia.....

well aku ngaku sebab napee????

Benda tuu je yg betul-betul memahami perasaan aku daripada manusiaa......

well payahkaan?Itu laah nama diaa....Gangguan Jin...soo camna niii???

aku pon dah xtao...dah keluarga aku anggap aku camni nk wat camna?

adakah aku akan hidup macam ni forever??

anyway aku Xgila klau aku gila aku x sekolah aku masuk tanjung rambutan la!!

AKu benci Manusia!!!!

Walaupun aku ada perasaan camni pooon...saya berharap ada orang leh pulihkan saya Amin....




Oyeee aku xnak bagi Nama Sebenar Xnak letak gambar akuuu~!! takut kene scan....sooo hanya orang yg dipercayai jee aku boleh bgii....

Bomoh internet Bukan Boleh Dipercayai POON!!! Bahaya.....

dah dah cukup malas nk type makin lama aku menaip macam orang Gila daaah........

1 comment:

  1. Assalamualaikum...

    sedikit sebanyak sy dapat merasai apa yang sis rasakan.. (x perlu lah sy untuk menerangkan..)

    disini sy sertakan link MP3 Ruqyah Syariah yg dishare oleh kwn sy.. sis boleh google sendiri apa kelebihan ayat2 dlm Ruqyah Syariah ni..

    Insyaallah.. semoga Allah akan membantu...

    http://www.4shared.com/audio/0aC-tTZk/Ayat-Ayat_Ruqyah_Syariah.html

    ReplyDelete