Friday 29 April 2011

Pengalaman lihat Jin kali pertama

Hii!! ini Saya CuteWitch....pengalaman saya yee??Ini Bukan kisah (G.I.L.A) tapi ini kisah benar.....penagalaman saya dulu masa saya berumur 13 tahun saya ternampak buku di rumah saya bertajuk (JIN).time tuh saya tertarik gila dengan buku tuuuu.....saya pon dok bacaa....bila time saya selak-selak buku saya terjumpa doa ayat quran lihat jin....saya poon teringin nak baca dan saya cuba doa ayat tu kat tuhannn...pastuu tuhan izinkan aku doa tuu....tuhan pon kabulkan laaah....lepastu AMbiK Kau!! MAK AII!!!! WALAOWEH!!! HUUU!!!! MENAKUTKAn ada!!! kehanseman dan Cantik Gila Nak mampus pon ada!!!! EEEE memang seram time tuuh naik Trauma akuuu bulu naik remang-remang.....merata-rata ada Makhluk!!! memang betul kata buku tuu tau yang aku baca tuuh!! WalaOWEH!!! Seramm aku naik lemah badan aku jadinyaa...Pucat Muka aku!! huuuu terus gila aku taubat hari-hari dok aku sembahyang 5 waktu mengaji jadi warak aku.....tetapikan sebelum tuuu time aku nampak lelaki ghaib tuu memang Hansem Gila Gila sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt eishh brp kali sgt niii...memang hansem mengikutkan boleh kalah manusia laki tauuu........Muka dia putih bibir dia merah rambut dia cacak bila aku pandang mata dia makk aiii tergoda aku naik nafsu aku....memang hansem....Memang Betul Doh Kata ustat aku berubat dulu kalau kita nampak Jin yg rupa macam manusia memang tergoda naik nafsu DOhh!!! dengan bauan diaaa wangiiii tergodaaa....boleh aku nak terikut ikut bauan wangi dia tuuh...sebaik dia tak buat bauan diaa gi keluar masuk dalam hutan ke apa....Phewww.....OOO yee aku nampak ada yang seram ada yang tak.....yang bahagian laki kacak tu kan.....kalau laaah aku pandai melukis orang betul-betul.....aku nak lukis muka dia tuuuh.....dah laaa aku nak tangkap gambar orang ghaib hansem tu hilang!! mentang-mentang aku nak tangkap gambar dia ....dia hilang!! xguna tol kalau tidak WUahahahahah boleh laa aku masuk misteri nusantara hahaha....oyeee time dalam bilik setiap mlm tepat-tepat pukul 12 malam dalam bilik aku nak tido....time tuuh aku dah baring atas katil aku daaah....aku nak tunggu ibu masuk bilik....lepastuuu aku lelap mata sekejab lepastu aku terasa belakang aku macam ada orang...aku ingatkan ibu aku sekali aku "pandang belakang" lelaki kacak ghaib ada kat sebelah aku...terus aku lariii pergi cari ibu akuuu....naik traumaa akuuu dengan benda ghaib ni...ini salah siapa??? salah aku laah yang gi baca doa ayat quran lihat (jin) sape suruh!! eeee tapikan aku dh jatuh hatiii dengan orang ghaib tuu...korang nak tahu tak camna rupa diaaa...Orang dia Bercahaya...berpakaian macam kitaa....rambut cacak macam lelaki biasaaa....mukanyaa berseri-seri gilaaa..kulit putihh bibir merah mengoda..rambut hitam pekat....WAAAAAAA sampai sekarang aku tak dapat lupakan kenangan niii.....tapikan aku rasa kaki xde kott.....bahagian tapak kaki....tapi xdelaaa seram sangat aku tengoook...setakat rupa manusiaaa biasa tapi kaki xdoo wat po nak takut.....kaki bahagian tapak kaki tuu xde....lepastu blablablabla dia dah hilang kat bilik aku...aku tido laaa sama ngan ibu aku dalam bilik....tiba hari esok siang hari...ibu aku dah bangun dulu pergi buat makanan masak buat air....aku lak still dalam bilik....tengah tido...sekali aku bukak mata.....WAAA~!!!!! lelaki tu ada lagi!! aku ingatkan mimpiii ke apa laah semalam rupa-rupanyaaa betul-betul.....lepastu aku trauma tak tergerak terpandang muka dia lama-lama....dia pon pandang aku macam rupa relax jee....lepastu terkeluar bau wangiii...ARGHH!! tergoda balik akuu bauan dia tuuu...xguna! lepastu aku lak macam tetiba nak peluk dia macam kene sihir jee....padahal dalam perasaan aku sebenar takut nak mampus! lepastu sekali aku dah tersentuh orang ghaib tuu....tembus laaa.....lepastu aku rasa jakun....dengan benda ghaib tuu....aku ponn dokk usik usik diaaa...asik tembus...walaupun tembus tapi aku dapat rasa orang tuuu.....pastu usik rambut dia...tembus gak...tapi aq dapat rasa rambut dia cam keras skit tajam bahagian rambut cacak dia tuu....sekali aku pandang muka dia...dia gi cium muka aku terus aku pengsan dalam bilik petang baru aku bangun balik...Xguna laa benda ghaib niii...benda ghaib suka takutkan aku!! lain kali aku tak nak baca ayat tu lagi!!! biar aku jadi manusia biasa macam semua orang....

Ini lah pengjaran dia bagi orang suka baca buku pelik-pelik....


oyee lupa  lak aku nak bgitau korang semua...aku tahu pasal benda ghaib dari aku umur 8 tahun sekolah rendah lagi....orang gaji aku laaah ajar!! dia yang suka cerita benda ghaib....sampai sekarang aku masih suka benda misteri...

No comments:

Post a Comment